Табиғатты оқып-үйренудің негізгі әдісі табиғатта болатын құбылыстар мен үдерістерді мұқият бақылау. Бақылаудың нәтижесінде біз өсімдіктер мен жануарлардың тіршілігі, жыл маусымдарына байланысты ауа райының өзгерісі туралы білімімізді толықтырамыз.
Түрі | Сипаттамасы | Мысалы |
Кесте | Мәліметтерді бағандар мен жолдарға бөліп, реттеп жазу. | «Апта бойы ауа температурасы» кестесі |
Диаграмма | Мәліметтерді дөңгелек, баған немесе сызық түрінде көрсету. | «Құстардың түрлері (%)» дөңгелек диаграммасы |
График | Мәліметтердің өзгерісін уақыт бойынша сызықпен көрсету | «Таңертеңнен кешке дейінгі ауа температурасы» |
Сурет/Схема | Нақты нәрсені немесе үдерісті суретпен түсіндіру | «Өсімдіктің өсу кезеңдері» схемасы |
Карта | Мәліметтерді географиялық аумақта көрсету | «Құстардың ұшып өту жолдары» картасы |
КЕСТЕ
ДИАГРАММА
ГРАФИК
СУРЕТ/СХЕМА
КАРТА
Күндер | Температура (°C) |
1-күн | |
2-күн | |
3-күн | |
4-күн | |
5-күн |
Төмендегі мәлімет бойынша диаграмма жаса:
Өсімдіктің биіктігін 5 күн бойы өлшеп, график сыз
Күндер | Өсімдік биіктігі (см) |
1-күн | 2 |
2-күн | 3 |
3-күн | 5 |
4-күн | 7 |
5-күн | 10 |